onsdag, februar 24, 2010

Uriel...

... er min engel.
Ja, i dag har jeg hatt et besøk hos ei klarsynt dame, og det siste jeg måtte gjøre var å trekke et englekort. og da ble det Engelen Uriel som ble mitt valg. Så Uriel, nå skal jeg lese litt om deg og hva du skal hjelpe meg med videre.

Det er nesten noe av det mest spennende jeg har gjort. 2 timer var jeg hos denne klarsynte damen som fortalte meg det mest utroligste ting... fatter ikke at det er mulig jeg, ting fra min barndom lixom... frysninger igjen... så litt fremover i tiden og litt av min fortid, og alt uten at jeg sier noen ting...

1 kommentar:

familiens Johnsens hverdag sa...

Så spennende:D Morsomt og høre og litt skremmende tenker jeg..

Du kan slette min gamle blogg. famjohnsenhverdag.. her er min nye:

www.fam-johnsen.com

Ha en strålende kveld.. heia norge:D